Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau

Details

ID : 1312
Categorie : Huisstijl en logo
Bedrijf : Ekwa-Consult
Aantal ontwerpen : 20
Prijs :
1# : €175,-

Status : Beëindigd

Begin wedstrijd : 16-02
Einde wedstrijd : 23-03
afgelopen

Gegarandeerde vergoeding

Wedstrijd omschrijving

STRAK maar ELEGANT DESIGN

Consulting en adviesbureau met 4 aktiviteiten

SELECTIE, ORGANISATIEONTWIKKELING, COACHING
DETACHERING

wat-wel:

Naam : EKWA CONSULT

GRAAG LOGOONTWERP waarin deelaspecten kunnen worden gevisualiseerd...EKWA komt van E=KW*A FORMULE MAYER)



Jong, dynamisch fris IMAGO maar toch krachtig

Innovatief

Passie voor mensen

ZIE GEMAAKTE OPMERKINGEN

Spelen met het lettertype mag…, met eerste letters mag

Strak en simpel design = zakelijk

Zeer simpel

WIT



KLANTEN bedrijfsleid(ST)ers



Verwachting

Logo (met naam, zonder naam, met tagline) en huisstijl (briefpapier, envelop, visitekaartje(twee zijden) en een voorstel layout voor mailing naar klanten met een paar oneliners/aankondiging voorstelling nieuw kantoor(het ontwerp van website kan snel volgen.)

wat-niet:

geen pastelkleuren

Nog geen ontwerpers gevonden

Inzendingen
Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#41014 Afgekeurd
Ontwerper: Mojovisions

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#41016 Afgekeurd
Ontwerper: Mojovisions

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#39886 Afgekeurd
Ontwerper: Mojovisions

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#41756 Afgekeurd
Ontwerper: Mojovisions

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#38569 Afgekeurd
Ontwerper: Skytistic

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#41907 Afgekeurd
Ontwerper: CreativWeb

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35084 Afgekeurd
Ontwerper: DB

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#36296 Afgekeurd
Ontwerper: frenkie

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35655 Afgekeurd
Ontwerper: ttpcom

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35522 Afgekeurd
Ontwerper: RAP

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35192 Afgekeurd
Ontwerper: Stef12

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35791 Afgekeurd
Ontwerper: frenkie

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#40574 Afgekeurd
Ontwerper: nfdesign

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#38659 Afgekeurd
Ontwerper: Skytistic

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#39165 Afgekeurd
Ontwerper: Lale

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#38767 Afgekeurd
Ontwerper: Skytistic

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#39292 Afgekeurd
Ontwerper: Mojovisions

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35067 Afgekeurd
Ontwerper: frenkie

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35171 Afgekeurd
Ontwerper: frenkie

Logo,huisstijl voor Selectie en Adviesbureau#35053 Afgekeurd
Ontwerper: MB

Einde toegevoegde inzendingen
Recente activiteiten

Er hebben nog geen activiteiten plaats gevonden.

Wedstrijd discussie
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen

Mojovisions 2010-03-23 11:09:48

haha, np Xizang uit Brabant en niet Tibet ;) en thnx!

xizang 2010-03-22 17:23:21

@Mojovisions,ik bedoel natuurlijk dat het niet echt een verassing was dat jou ontwerp ging winnen en niet dat je ontwerp niet verrassend was:-) Het stond er een beetje raar in mijn vorige bericht. Dus nogmaals proficiat!xizang

xizang 2010-03-22 16:48:41

@ Ekwa,Bedankt voor de goede feedback, was een leuke wedstrijd.En Tibet? Nee, helaas, gewoon Brabant maar Xizang is iets uit de sport die ik beoefen.Succes met uw bedrijf en het winnende ontwerpGr Xizang

xizang 2010-03-22 16:46:25

@Mojovisions,Gefeliciteerd! Niet echt een verrassing maar toch van harte met je winnende ontwerp :-)gr xizang

Mojovisions 2010-03-22 10:51:55

@ McGyver: thnx! :) @ CreativWeb: Bedankt! Die van jou mag er ook zeker zijn. Gewoon bewaren voor eventueel toekomstige opdrachten!

Mojovisions 2010-03-22 10:49:26

@ Karin: thnx! Het scheelde maar weinig geloof ik :)@ Ekwa: heb u net een e-mail gestuurd.

Mcgyver 2010-03-22 10:47:51

@Mojovisions: Proficiat. Je bent de terechte winnaar. gr. McGyver

CreativWeb 2010-03-22 10:47:23

@Mojovisions: Congrats. Zeer mooi ontwerp.

miks_ochten 2010-03-22 10:23:33

@Mojovisions: Gefeliciteerd! Goed gedaan.@ekwa: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisstijl...Groetjes en mooi weer Karin

Ekwa Consult 2010-03-22 10:20:02

De kogel is door de kerk...we hebben beslist.Uiteindelijk is het mojovisions geworden. Een heel grote proficiat voor het ontwerp.Aan Xizang en Creativeweb...heel hartelijk bedankt heel goede ontwerpen, heel sterk. (Xizang...tibet...is er een link ???)Er zijn nog een aantal kleine aanpassingen die we willen doen, maar die worden met Mojovisions besproken.Tot een volgende keer

xizang 2010-03-21 19:51:34

@Creative Web, Mojovisions,Succes allebei!gr xizang

Ekwa Consult 2010-03-19 21:41:58

dank je wel karin,

miks_ochten 2010-03-19 18:07:27

@ekwa:succes met uitkiezen! ik heb mijn ingezonden huisstijl verwijderd, dat ruimt alvast op.groetjes en mooi weer karin

Ekwa Consult 2010-03-19 14:16:21

Beste ontwerpers, vandaag nog eens naar alle ontwerpen gekeken en ik zou graag aan jullie mededelen dat de wedstrijd zal afgesloten worden op maandagmorgen. Momenteel worden door ons drie ontwerpen/ontwerpers echt als vergelijkbaar gezien en daaruit zullen we moeten gaan kiezen. Het zijn mojovisions, xizang en creativweb.Al de andere ontwerpers willen wij heel hartelijk bedanken voor de inzet en medewerking, jullie hebben echt julle best gedaan. Denk maar....aan de kwaliteit van jullie ontwerpen zal het niet geleven hebben...maar het is de aanvaarding die het doet...zie formule. Bedankt en tot later.

CreativWeb 2010-03-19 08:16:08

Normaal meng ik mij niet in dit soort discussies, maar @select wonen: Er is toch niemand die je verplicht mee te doen?Zelf doe ik zeker niet alle wedstrijden mee, maar soms zit er een tussen die interessant is als referentie en daarnaast is het als designer ook leuk je af en toe te meten aan con-collega's.

miks_ochten 2010-03-19 08:12:06

@ekwa:Ik doe gewoon net of ik t niet heb gelezen, ik heb even gekeken bij de wedstrijd die ze zelf hadden... hun vergoeding was echt niet zo bijzonder....Ik doe mee omdat ik momenteel zonder werk zit. ik vind dit een hele leuke hobby en zo leer ik ook nog eens wat.Wat een geweldige ontwerpen komen hier af en toe voorbij. Heel leuk.Dus geen paniek! Wat mij betreft niets aan t handje.Groetjes en mooi weer Karin

xizang 2010-03-19 06:13:28

Beste Ekwa Consult,Een ontwerper bepaald altijd zelf of hij/zij wel of niet een inzending plaatst. Degene die het bij een opdracht niet eens zijn met de vergoeding zullen dan ook niets inzenden. De vergoedingen verschillen heel erg per opdracht maar 175.00 is een vergoeding die je vaak tegen komt bij een wedstrijd voor logo+huisstijl en is dus heel gemiddeld. Soms doen we ook mee bij een hele lage vergoeding maar dan is het gewoon een hele leuke opdracht waar je aan mee doet voor de fun dus don't worry:-)Gr Xizang

Ekwa Consult 2010-03-19 00:37:53

OEI wat een opmerking, beste ontwerpers, het is alleszins niet mijn bedoeling om uit te buiten, ik meen gewoon een wedstrijd uitgeschreven te hebben conform de spelregels met een redelijke vergoeding...

Select Wonen 2010-03-18 21:54:57

Beste ontwerpersHet gaat me vast niet aan, maar mag ik even opmerken dat hier iemand schandalig de boel probeert uit te buiten? Creative Web, Mojovisions, Westerdijk, Miks-ochten: jullie zijn knettergek dat je voor 175 euro niet alleen een logo ontwerpt, maar daar ook nog eens een complete huisstijl aan vastplakt, + wijziging op wijziging naar aanleiding van opmerkingen van Ekwa. In het normale leven kost een logo-ontwerp gewoon 750 tot 1250 euro. En dan kun je de opmaak van briefpapier en visitekaartjes nog los betalen!@eka: Speel het spel eerlijk. Kies één ontwerper uit, je ziet dat er heel goede tussen lopen, en laat die ene dan de boel uitwerken. Zit je nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rang, maar laat je in ieder geval niet 10 man voor de kat z'n viool werken. Ik vind het echt een schandalige vorm van uitbuiting. En niet de enige op deze site!

twiz designs 2010-03-17 15:15:22

Beste opdrachtgever,Hierbij mijn inzending. ik heb een aantal kleuren gebruikt om te laten zien dat er variaties zijn, helaas zijn de groen en de paars wat anders als ik ingesteld heb. Als u nog een andere kleur zou willen zien hoor ik dat graag.Met vriendelijke groetJohn van den Broek twiz designs

miks_ochten 2010-03-17 10:33:59

@ekwa:42394: mijn tweede poging, heel graag ontvang ik feedback.groetjes en mooi weer karin

Ekwa Consult 2010-03-16 23:43:00

Xizang, het gaat om het ontwerp waar de kracht bij jou zit in het op afstand laten zien van de naam, en korterbij ontdekken dat het over een formule gaat...dit komt telkens terug en dat vind ik krachtig, met de kleuren kan je inderdaad nog spelen, of met accenten, of met een extra visueel aspect. Vertrek niet van één of ander ontwerp dat je al instuurde, vertrek van je beginidee. Moet ik toch een ontwerp aanduiden 38843 Succes ermee

xizang 2010-03-16 21:24:56

Beste Ekwa Consult,Welke inzending wilt u dan precies uitgewerkt hebben? Bedoelt u de 38843 maar dan in het groen? En dan als ik het goed begrijp toch met een beeldmerk? Veel vragen maar ik wil even weten welke inzending ik als uitgangspunt moet gebruiken. De groene uitvoering met tekst heb ik eraf gehaald omdat ik die later gebruikt heb voor de laatste inzending met beeldmerk. Ik vermoed dat u die inzending bedoelt maar dan zonder het beeldmerk?Gr Xizang

Ekwa Consult 2010-03-16 20:49:04

Xizang, goed concept, kleuzetting...mist nog een beetje kracht, voor mij op vlak van algemene ontwerpen zeker bij top 3, maar er moet verder aan geknutseld worden om te winnen, lees even de twee vorige opmerkingen. Blijft de uitdaging om te proberen nog een iets meer logo in te verwerken, je laatste voorstel was het niet, je ziet het ook aan de score van je collega's...maar ik geloof er wel in.

Ekwa Consult 2010-03-16 20:46:13

Mojovisions, heel speels, krachtig ontwerp met zeer mooie kleuren zeer goed totaalconcept en telkens bij de nieuwe inzendingen weer heel vernieuwende combinatie tussen kracht, speelsheid en professionaliteit. Zeer goed dus, wanneer je nog wat wil verfijnen mag het steeds, maar tot nu toe zeer goed.

Ekwa Consult 2010-03-16 20:41:54

Creative web, zeer krachtig ontwerp, knap idee goed visueel weergegeven enkel even nadenken of we iets meer finesse kunnen creeeren in de grote C en O. Oranje of rood, beide lijken te kunnen. (lees ook opmerkingen over twee collega's) Krachtige eerste illustratie

Ekwa Consult 2010-03-16 20:38:21

Drie ontwerpers die voor mij op vlak van creativiteit en ontwerp duidelijk op voorgrond treden en de laatste week ingaan als grote favorieten: Mojovisions, Creativeweb en Xizang heel kort op de hielen gezeten door een paar andere ontwerpers.

Ekwa Consult 2010-03-16 20:26:50

Er was een fout gemaakt in de timing wegens inloggen in belgie de begindatum was een week te vroeg en dus is de wedstrijd met 1 week verlengd, inzenden kan dus nog, ik begrijp niet waarom de datum niet is aangepast zal even een mail sturen... Laatste week dus

miks_ochten 2010-03-16 17:36:36

@ekwa:tot mijn spijt zie ik dat deze wedstrijd is gesloten, ik wilde net een huisstijl voorstel doen. hij is echt heel mooi geworden en laat het gebruik van mijn ontwerp heel goed zien. t is zeker de moeite waard om daar toch nog even naar te kijken. u kunt me bij interesse ernaar altijd mailen: miks.vaw@hetnet.nl. dan kan ik hem meteen even doormailen.de kleuren zijn natuurlijk nog allebei aan te passen.graag uw feedback groetjes en mooi weer karin

Westerdijk 2010-03-16 00:54:10

Hierbij wederom een nieuwe inzending: 41850 .

Xcolori 2010-03-15 22:12:04

Beste Ekwa consult,Heb twee nieuwe ontwerpen ingezonden, 41902 en 41901.Is het meer deze richting? Zo ja, kan ik namelijk ook een poging wagen voor tagline etc.gr. Xcolori

miks_ochten 2010-03-15 20:52:37

@ekwa: mijn eerste inzending: 41868, op t nippertje, maar ik dacht ik probeer het toch nog snel.groetjes en mooi weer karin

Mojovisions 2010-03-15 17:07:57

Beste Ekwa Consult,Bij deze mijn taglines incl. foto's. Ik heb voor overeenkomst in kleur gezocht door juist het rode en groene in de foto's naar voren te schuiven.Na aanleiding van onderstaande opmerkingen betreffende mijn logo-ontwerp heb ik nog wel gezocht naar een iets andere variant. Helaas is me dit in de beschikbare tijd nog niet gelukt. Mocht mijn logo uiteindelijk toch het meest aanspreken en gekozen worden dan deel ik graag mijn andere ideeen natuurlijk!Vriendelijke groet,Frank Peters ---------------- Mojovisions.nl

josé 2010-03-15 14:16:55

@ WesterdijkNiet dat het helpt of iets uitmaakt, maar voor de vorm 5 ***** 41347eenvoudig, maar apart en eigenzinnig; nèt even dat andere. ik hou ervan!

Ekwa Consult 2010-03-15 11:40:41

Westerdijk, mojo 's inzendig geeft inderdaad een gevoel van scheikunde maar geeft me ook de mogelijkheid om de vier elementen uit mijn business te visualiseren, wat ook één van de doelstellingen is...alternatieven hierop zijn altijd welkom, tot nu toe in mijn beleving wel het dichts bij mijn verwachtingen die inderdaad ook groeien naarmate de input die ik krijg, dat is nu eenmaal een onderdeel van de wedstrijd

Ekwa Consult 2010-03-15 11:36:38

Xizang, mijn excuses voor de verwarring...het enige wat ik wilde aangeven is dat het ontwerp me echt niet lag...en ik mij de vraag stelde of je vertrokken bent van je eigen creativiteit tov de opdracht of wat er al ingezonden was...ik was eerlijk gezegd het meest geinteresseerd in je creativiteit. Maar laat opmerking misschien vallen, je hebt alleszins begrepen dat ik er nog mogelijk nog iets zou bij willen...bedankt daarvoor allereerst, maar ik moet toegeven tot op dit ogenblik levert dit geen toegevoegde waarde, past het zelfs niet echt...zit dus met een dilemma maar ik ga erover nadenken, creativiteit kan natuurlijk ook een oplossing brengen je mag gerust proberen hoor. ik waardeer dit alleszins

Westerdijk 2010-03-15 00:46:26

@EkwaDaarnaast geeft u tevens volgend aan: Strak en simpel design = zakelijk / Zeer simpel - een beeldmerk valt niet onder Zeer Simpel. Kunt u dit specificeren.

Westerdijk 2010-03-15 00:42:55

@Ekwa,Ik zal uw verzoek tot een beeldmerk nog eens ter harte nemen, kijken wat ik kan bedenken. Ik heb er persoonlijk doch geen gevoel bij hoe u aangeeft dat bijv. Mojo's inzending u goed valt- krijg er persoonlijk een 'techniek & natuurkunde' gevoel bij. Maar nogmaals, zal het eens bekijken nog.

xizang 2010-03-14 23:28:02

Ik heb de * uit de tekst terug laten komen in het logo. Het beeldmerk is dus gebaseerd op de tekst van het oorspronkelijke ontwerp. Zo blijft het totaal in elk geval dicht bij mijn eerdere ontwerp.gr xizang

xizang 2010-03-14 23:02:23

Beste Ekwa Consult,Ik begrijp uw feedback niet helemaal. Wat ik uit uw vorige opmerkingen heb opgemaakt is dat u wilt dat ik een logo erbij gebruik. Die heb ik gemaakt. Even terzijde of het wel of niet uw smaak is maar wat u precies bedoelt met gemaakt nav opmerkingen over collega ontwerpers begrijp ik niet helemaal. Ik laat me niet leiden door opmerkingen die collega's maken, alleen de feedback van een opdrachtgever hou ik aan. Kunt u in elk geval aangeven welke richting u wel op wilt?Gr Xizang

Ekwa Consult 2010-03-14 22:40:31

Xcolori, niet echt mijn ding, wat ongeordend, vaag, uit je portfolio zie ik dan graag en liever de 34684 en 24681. Zou het absoluut strakker willen...maar toch bedankt

Ekwa Consult 2010-03-14 22:38:36

Xizang...no way...denk creatief...dit maakte je volgens mij op basis van wat je collega's voorstelden...absoluut no, ga ik meteen afkeuren, zelf akelig...

xizang 2010-03-14 22:05:09

Beste Ekwa Consult,bedankt voor de feedback. Zoals gevraagd nu het ontwerp met een logo. zie 41494. voordat ik een huisstijl ga maken zou ik graag willen weten of het een beetje in de richting komt van wat u zoekt.gr Xizang

Xcolori 2010-03-14 21:43:24

Beste Ekwa consult,Kunt u ook feedback geven op mijn ingezonden ontwerpen.Alvast bedankt.gr. Xcolori

Ekwa Consult 2010-03-14 19:19:49

Westerdijk, inderdaad ik was misschien onduidelijk, maar je vraag heeft me doen nadenken en inderdaad ik blijf bij de opmerking dat het vrij simpel is,...maar vooral dat het bijkomend ontbreken van een symbool,echt logo,...vermoed ik dat ik mis. Je hebt gelijk bij Xizang is dit ook zo, echter zijn compositie maakt dat dit minder opgevallen is, echter ook daar dezelfde opmerking. Volhouden...

Ekwa Consult 2010-03-14 19:17:20

Xizang ziet er goed uit, toch moet ik je even zeggen dat ik absoluut ga kiezen voor een tekst met LOGO, een symbool wat we ook voor andere zaken kunnen gebruiken. Je laatste ontwerp is heel mooi, kunnen we even nadenken over een 'herkenning,logo,visualiteit...'dat we kunnen integreren... Thanks

Westerdijk 2010-03-14 17:51:33

@Ekwa,Hierbij mijn nieuwe inzending #41347. Helaas is deze door het fantasieloze gedrag van mijn concullega's reeds naar beneden gestemd dus zult u even naar beneden moeten scrollen. Overigens blijft mij niet geheel duidelijk wat u nu bedoelt met het aanpassen van de 'formule', gezien Xizang deze ook in het standaard opmaak van het font hanteerd en hier geen opmerking over gemaakt wordt?Dank daarentegen voor uw complimenten omtrent de visualitatie van uw taglines.

© Mudskippers 2010-03-13 20:21:18

Beste EKWA Consult,Hierbij mijn inzendingen, ik hoop dat ik nog optijd ben! Voor een grotere weergave van de huisstijl en het daarop staande logo verwijs ik u graag door naar: http://img641.imageshack.us/img641/7915/ekwaconsult3.jpg http://img195.imageshack.us/img195/7567/ekwaconsult5huisstijl.jpgmvg. Mudskippers (Thom van der Weerd)

xizang 2010-03-13 07:38:52

Beste opdrachtgever,ik zal morgen een alternatief uploaden. bedankt voor de feedback.gr xizang

Robin 2010-03-13 01:26:11

Beste EKWABedankt voor de feedback. Welke kapper bedoel je, die van LAMBIK misschien.....?Groet Robin

Ekwa Consult 2010-03-12 19:57:13

Robin, bedankt voor de inzending, maar niet zo mijn smaak, doet me een beetje denken aan de logo's van een aantal kappers die ik ken...toeval ??? Maar ...less is more...is de uitdaging... Als je wil meedingen lees vooral alle opmerkingen die ik maakte...nogmaals bedankt

Ekwa Consult 2010-03-12 19:55:17

Xizang...verwacht toch nog een paar aanvullingen...probeer misschien toch nog wat alternatieven... uit te werken. Blijft sterk ontwerp...maar ik mis nog iets...en als ik zou weten wat...zou ik het zeggen. Het lijkt alleszins dat de kleuren wit-groen-grijs-rood gevoelsmatig wat overwinnen op het oranje ???? Denk ook aan de taglines...slogans... Thanks en fijn weekend

Ekwa Consult 2010-03-12 19:51:56

Creative web, niet echt overtuigend de bijkomende inzendingen, ik denk dat je dit zelf ook wel voelt, over het algemeen zeer goede indruk maar iets te zwaar..te veel...kunnen we op de een of andere manier nog verfijnen...ben zeker ook op zoek naar helderheid, desondanks zeer goed ontwerp...

Ekwa Consult 2010-03-12 19:49:38

Mojovisions dit ziet er zeer goed uit, we naderen de eindstreep en tot nu toe toch wel zeer zeer goede inzending, kan je ook even aan de taglines/ slogans, kaftje etc denken zelfs aanleiding tot website zou de keuze straks misschien kunnen vergemakkelijken. Alvast heel hartelijk bedankt, mocht je nog aan alternatieven denken houd je absoluut niet in, ik heb het gevoel dat bij elke inzending die ik van je krijg mijn enthousiasme groeit...maar ben geen snelle beslisser...fijn weekend

Ekwa Consult 2010-03-12 19:46:23

Westerdijk, een welgemene proficiat voor de foto's en ingewerkte slogans, ziet er goed uit, verwacht wel enige creativiteit tov het logo of de formule...volhoudertje...dat verdient appreciatie.

Mojovisions 2010-03-12 18:04:48

Beste Opdrachtgever,Zoals verzocht een totaalplaatje en een tweetal Z/W-variaties op het logo. Veel succes met uw keuze tussen al dit moois hier :)Groetjes,Frank Peters --------------- Mojovisions.nl

josé 2010-03-12 17:02:05

@ Westerdijk Vind je nieuwe inzendingen erg mooi moet ik zeggen!

Robin 2010-03-11 21:59:23

Beste EKWAOp de valreep een "LESS IS MORE" versie....Groet Robin

Ekwa Consult 2010-03-10 22:55:44

Een aantal uitspraken als inspiratiebron voor taglines: Your carreer....our challenge Selecteren met IMPACT Professioneel, Passioneel, Performant... Selecteren ...een kunst Selecteren ... toegevoegde waarde in uw organisatie

Westerdijk 2010-03-10 20:56:54

Hierbij mijn inzendingen n.a.v. uw commentaar, een motivatie heb ik toegevoegd aan mijn eerste upload (40475)

Ekwa Consult 2010-03-10 19:06:18

Westerdijk, een antwoord op je vraag...en iets wat ik al schreef...er zit iets in maar te eenvoudig, ik zoek echt meer dan dit er zit wel potentie in, ik daag je uit... (denk aan vier onderafdelingen, lees alle feedback even die ik al gaf wil je echt meedingen om winaar te worden

Westerdijk 2010-03-10 16:48:49

Kunt u allicht aangeven waardoor mijn ontwerp 38415 niet bij u in de smaak valt? Kleur/lettertype?

Ekwa Consult 2010-03-10 13:49:08

Ter info algemeen:Als ik op vandaag een selectie moet maken van de ontwerpen en ontwerpers die zeker in de running zijn om te winnen dan zijn vier ontwerpers/ontwerpen met name Xizang, Mojovisions, Skytistic en Creativweb.(ontwerpen 38843, 39886,38569 en 37556) in de running.Houd allen rekening dat ook ZW versie indruk moet maken, deel moet kunnen uitmaken van personeelsadvertentie en goede invulling van het jong/dynamische maar creatieve wat ik op dit ogenblik bij jullie zeker terug aan het vinden ben. Ook het totaalconcept gaat heel belangrijk worden in de eindbeoordeling.

Ekwa Consult 2010-03-10 13:43:50

Mojovision dit gaat zeker beter de goede richting uit, zou je even een totaalconcept kunnen tonen, geeft toch ook nog even een ander beeld. Weet ook dat het logo in ZW/W versie uitstraling moet hebben...dit zou mogelijk een issue kunnen zijn. Misschien even over nadenken.

Mojovisions 2010-03-09 10:21:30

Beste opdrachtgever,Haha, soms moet je inderdaad een compleet andere weg inslaan om tot de juiste bestemming te komen ;) Ik had ook wel zo mijn twijfels hoor. Maargoed, ben blij dat ik tenminste iemand ermee aan het lachen heb weten te brengen, haha..Ik heb zojuist een nieuw ontwerp toegevoegd aan de selectie, waarbij ik het poppetje heb vervangen met een wat meer associeerbaar symbool. Ik ben wel van mening dat de kleur groen die ik gebruikt heb, zorgt voor dat frisse en moderne gevoel en goed afsteekt tegen het rode. Tevens heb ik er een onderschrift bij gezet voor meer balans in het geheel, en de "E" van "Ekwa" toch als kleine letter geplaatst, wederom voor balans.Graag hoor ik weer wat u en uw collega's hiervan vinden. Ook als het weer tot gelach leidt!Mvg,Frank Peters --------------- Mojovisions.nl

Ekwa Consult 2010-03-08 20:58:29

Mojovisions dit is ongelooflijk uitdagend, ik zou denk ik nooit hiervoor durven kiezen of toch...gedurfd echt, iedereen die ik het laat zien lacht ermee, knap...ik daag je toch iets of wat uit om nog voor een tussenoplossing tussen ontwerp 1 en 2 te gaan...er zit iets in als je wil meedenken...maar fantastisch ontwerp, los van de realiteit of je zal winnen...maar zeer goed ontwerp, het zou kunnen...denk nog eens na...echt echt echt

Mijn 2010-03-08 14:14:21

Beste Ekwa,Bij deze het bijpassende huisstijl ontwerp.Gr. Willemijn

©JVO 2010-03-08 09:25:57

@EkwaIk heb mijn inzending aangepast: 39484Vanwege de erg onzekere 1-sterretje drukkers onder ons zal het straks het ergens onderaan staan...schat ik.Tis even zoeken.Groet JVO

Westerdijk 2010-03-07 19:48:47

@Ekwa,Ik heb nog enkele kleine wijzigingen verricht in het ontwerp, maar ik laat mijn logo staan zoals deze is. Enkele concullega's hebben "consult" in een kleur verwerkt, mijn keuze is hier deze in statig paars te houden, zodat de bedrijfsnaam sneller blijft hangen bij mensen. Ten slotte is ekwa een unieke zoekterm dan enkel consult.Daarnaast heb ik alle zaken horizontaal in lijn gehouden en express niets schuingezet, dit geeft namelijk een druk beeld en staat chaotisch, iets dat ekwa niet wil uitstralen, als ik zo vrij mag zijn dat in te vullen.Daarnaast staat het ontwerp van het briefpapier het ook mogelijk om overzichtelijker aantekeningen ervoor te voegen.Graag verneem ik eventueel uw feedback.

Ekwa Consult 2010-03-07 17:44:52

Deze namiddag even toch wat opgeruimd door nog wat af te keuren, alternatieven altijd welkom, maar die ontwerpen zullen het zeker niet worden.

Mcgyver 2010-03-07 14:32:33

Beste opdrachtgever, Onderstaand de uitleg van het logo: In het logo zelf ziet u een E van Ekwa (rood) en een C van consult (grijs). De punt tussen de kw en de A staat in de wiskunde voor het vermenigvuldigingstekenMet vriendelijke groet,McGyver

xizang 2010-03-07 13:15:22

Beste Ekwa,Bedankt voor de feedback.Bijgaand de huisstijl in het rood 39334 zoals gevraagd.gr xizang

Mojovisions 2010-03-07 02:31:34

Beste Ekwa Consult,Hierbij mijn inzending voor het logo. Kunt u dit voorzien van aan- of opmerkingen?Bij voorbaat dank,Frank Peters ------------- Mojovisions.nl

Ekwa Consult 2010-03-06 21:14:17

Xizang, bedankt dit gaat echt de goede richting uit, laat je creativiteit maar gaan, zou combinatie met rood te fel zijn ? Zou de zwarte kleur niet wat grijze kunnen ??? Kijk eens wat dat geeft..Voor mij zit je zeker in de zeer goede richting

Ekwa Consult 2010-03-06 21:06:56

extra tip: de logo moet ook bruikbaar zijn in personeelsadvertenties, moet dus zeker opvallen...tussen jobadvertenties.

Robin 2010-03-06 16:08:16

Beste EKWAHet woordenboek als inspiratiebron Deze manier is ook goed te gebruiken voor de quotes in de mailingen.Groet Robin

xizang 2010-03-05 17:49:20

Beste Ekwa,Dank u wel voor de feedback! Hierbij een eerste uitwerking van de huisstijl 38843. Graag verneem ik of het een beetje in de richting van uw wensen komt of wat er evt. aan aangepast dient te worden.Gr Xizang

Mijn 2010-03-05 09:44:57

Beste EKWA,Helaas stelt de ranking op deze site helemaal niets voor omdat vele hier andere omlaag ranken. Na nog geen minuut word je door 'collega's' omlaag gehaald. Erg jammer. Vele van ons hebben al bij de makers van deze site al meerdere malen geklaagd en gevraagd of het aangepast zou kunnen worden maar helaas is dit nog niet gebeurd. Hopelijk kunt u hier doorheen kijken. Als ik nog iets aan kan passen dan hoor ik het graag, Ik zal i.i.g een huisstijl ontwerp erbij doen vandaag.Alvast bedankt.Willemijn

s/Academy 2010-03-05 09:43:13

ontwerpen 38778-38782hierbij de huisstijl in verschillende kleurstellingen. kan vanzelfsprekend naar wens worden aangepast.groet s/Academy

Skytistic 2010-03-05 09:06:14

Beste pitcher,Ik had gekozen voor dit design door zoveel mogelijk uw wensen en doelgroep te bekijken.Het beeld past bij zowel selectie ( eerste stip word geselecteerd) en coaching zou hierbij ook prima passen.Toch Heb ik een aantal nieuwe voorstellen wat betreft uw wensen. Al snap ik niet hoe u de letter A zou willen zien.Graag weer feedback,Mvg, Skytistic

Ekwa Consult 2010-03-05 00:33:53

Skytistic, ontwerp oogt zeer mooi en strak zeker met de extra kleur..of het nu roze moet zijn, laat ik in het midden,maar het valt wel op. Heb even zitten nadenken en je simpele logo zou misschien nog meer cachet kunnen krijgen...door te spelen met de e die je vormt door het eerste puntje iets naar links te zetten, een Q door het tweede puntje naar beneden te zetten, een a door boven dit puntje nog een punt of stip te zetten...mogelijk een verbetering...mogelijk niet, alleszins even over nadenken...maar krachtig design das zeker. Alvast bedankt

Ekwa Consult 2010-03-05 00:30:51

Xizang 38674 ziet er zeer goed uit, niet letten op ranking, we gaande goede weg op. Oogt goed op afstand...met de realiteit dat je kortbij de formule gaat ontdekken. Misschien toch interessant om van hieruit ook al in totale huisstijl te denken, geeft nog wat meer perspectief denk ik, tenzij je nog wil verbeteren. zeker op de goede weg...kijk uit naar volgende stappen

xizang 2010-03-04 23:32:16

Beste EKWA,Bedankt voor de feedback, Hierbij een nieuwe inzending 38674 ( minder druk )Groet, xizang

s/Academy 2010-03-04 21:40:21

ontwerp 38681hierbij een voorschot op hoe een huisstijl eruit zou kunnen zien. de tekst van het logo is hierbij ook iets aangepast.graag z.s.m. feedback.groet s/Academy

Skytistic 2010-03-04 20:41:59

Ik snap wat u met sober bedoelt, Gekeken naar uw doelgroep was het niet mijn eerste bedoeling veel kleur in te brengen.Mee eens dat iets meer kleur wellicht goed doet. hierbij een aanpassing. laat me weten wat u ervan vindt.Mvg, Skytistic

Westerdijk 2010-03-04 20:39:55

@Ekwa,Dank voor de feedback. De reden voor het ingetogen karakter, is toch de aangegeven doelgroep. Mijn ervaring is dat de technische sector graag wat grafisch geliktere ontwerpen wil hebben (zoals het door u genoemde concept) en uw doelgroep over het algemeen wat meer van ingetogen houdt.Het is zowiezo aan te raden een logo altijd te laten bezinken. Mocht u dat willen dan kan ik u van A4 formaat voorzien, dan heeft u een helderder beeld van het logo en kunt u deze printen.

Ekwa Consult 2010-03-04 20:25:51

xizang, iets te rommelig, maar daarmee wil ik het niet onmiddellijk afkeuren

Ekwa Consult 2010-03-04 20:24:50

skytistic, ja sober, zit met de vraag of je er niet een klein op te merken kleurtje moet inbrengen, ergens...om de te grote soberheid te doorbreken. Ligt mij wel dit soort ontwerp maar er moet nog iets vrolijks, plezants, flexibel, spontaans in...en toch strak...thanks

Ekwa Consult 2010-03-04 20:22:10

Willemijn, goed zo, je bent op de goede weg, alleszins veel beter, mee in mijn smaak...raar dat je ranking niet beter is...het heeft alleszins iets

Ekwa Consult 2010-03-04 20:21:13

studido:neen te open concept, moet steviger overkomen...echt te open

Ekwa Consult 2010-03-04 20:19:56

Westerdijk, je ontwerp heeft iets...maar het is een iets te eenvoudige uitvoering kijk eens in je portfolio naar 36685...

Ekwa Consult 2010-03-04 20:18:26

s/academie: neen, aub geen schild...lees even de gemaakte opmerkingen over andere ontwerpen

s/Academy 2010-03-04 19:19:14

ontwerpen 38632-38633hierbij mijn inzending voor deze wedstrijd. er zijn ontelbaar veel kleurencombinaties mogelijk, daarom graag z.s.m. feedback zodat ik aan een huisstijl kan gaan werken.groet s/Academy

Westerdijk 2010-03-04 17:23:54

Grag zou ik ook feedback willen ontvangen, daar waar van toepassing.

StudiDo 2010-03-04 16:52:55

Beste EKWA,Zou ik ook feedback kunnen krijgen op mijn inzending: 38543? Bedankt!Vriendelijke groeten, Danielle Oortgiesen, StudiDo

Mijn 2010-03-04 16:33:55

Bij deze een aangepast logo in dezelfde kleuren en met dezelfde filosofie maar wat strakker en in de stijl van Artamice...GR. Willemijn

Skytistic 2010-03-04 16:23:23

Beste pitcher,Hierbij een eerste concept. Laat me weten wat u ervan vindt.MVG,Mike 'skytistic'

Ekwa Consult 2010-03-04 16:08:13

H design als referentie tot verbetering geef ik even uit je portfolio 24730. Dit ontwerp geeft me teveel het idee van schild, idee E ne C is orgineel. thanks

Ekwa Consult 2010-03-04 16:04:41

Xizang, interessant ontwerp, maar moet strakker worden, moet iets transparanter leesbaar worden, als referentie in je portfolio vind ik de 23190 zeer helder. Om over na te denken.

Ekwa Consult 2010-03-04 16:00:39

JVO, vooral 14960 en 23112

Ekwa Consult 2010-03-04 15:57:54

JVO, bedankt 38437 spreekt me tot nu toe in je ontwerpen het meest aan,lettertype zou anders kunnen ? Zeker op de goede weg de andere ontwerpjes zijn zo niet mijn smaak...ik stuur zodadelijk nog even mijn favoriet in je ontwerpgallerij om je een beetje meer te laten proeven wat ik graag zie.

Ekwa Consult 2010-03-04 15:52:27

Mijn, logo is iets teveel spaghetti, meer in de knoop geraken dan ontwarren... kleur in 38526 is mooi...je filosofie vind ik wel orgineel...mijn favoriete ontwerp in je collectie die ik kan zien is die van artemice...

Mijn 2010-03-04 11:44:15

Beste EKWA,Bij deze mijn ontwerp:Ik heb een vorm gemaakt bestaande uit de 4 letters EKWA die krachtig en dynamisch is.De bewegelijkheid van de vorm staat dan ook voor ontwikkeling en groei door coaching.Gr. Willemijn

©JVO 2010-03-04 08:29:35

@EkwaOp 38437 en 38438 de inzendingen waarbij ik de de door u genoemde logo's als uitgangspunt heb gebruikt.Groet JVO

xizang 2010-03-04 00:16:42

Beste Ekwa Consult,Bijgaand mijn inzending 38374. Kleuren kunnen altijd aangepast worden. Graag ontvang ik uw feedback. Als het een beetje in de richting van uw wensen komt kan ik het verder uitwerken in een huisstijl.gr Xizang

©JVO 2010-03-03 12:53:29

@EkwaIk zal eens kijken of 1 (of beide) logo's voor u aan kan passen.Groet JVO

Ekwa Consult 2010-03-03 00:06:26

thanks JVO, om je toch wat meer te helpen in de richting waar mijn verwachtingen liggen twee creaties van jou die ik zeer mooi vind 14960 en 5436

CreativWeb 2010-03-01 08:43:22

Beste EKWA,Thanx voor de reactie.Uiteraard zijn alle kleurstellingen mogelijk. Ik zal z.s.m. een alternatief voorstel aanleveren.m.vr.grt. CreativWeb

Ekwa Consult 2010-02-28 21:08:23

Beste creatievelingen , ik hoop deze week op nog wat extra / alternatieve inzendingen om na volgend weekend verder te gaan met een beperkt aantal ontwerpers die me meest aanspreken... voor de laatste rechte lijn. Creative web nomineer ik alleszins al op basis van het ontwerp tot op heden, thanks creative web.

Ekwa Consult 2010-02-28 21:01:15

creative web, ziet er in totaalconcept heel goed uit, je hebt al een ontwerp gemaakt in een andere kleur, iets meer naar de rode kant, zou je dat toch ook eens kunnen proberen. Wedstrijd is nog vroeg, maar tot op dit ogenblik voor mij het beste tot nu toe gemaakt, mits nog enkele kleine aanpassingen.

josé 2010-02-26 15:34:39

@ Ekwa:dank voor de feedback. Ik heb het oorspronkelijke logo nu verder uitgewerkt.

Chertus W 2010-02-26 15:22:00

@ EKWA: Ohja en ook nog een andere frisse kleur uitgeprobeerd.

Chertus W 2010-02-26 15:20:59

Beste Ekwa,Hierbij mijn nieuwe inzending 36510,Heb de 4 delen van het rondje opengezet, waardoor het geheel opener en flexibeler wordt. Ook heb ik de letters "EKW" in plaats van met een grijze lijn met een gekleurde lijn omtrokken om het toch wat duidelijker te maken.Is dit meer in de goede richting?Ik hoor graag van u.M.vr.gr. Chertus

Ekwa Consult 2010-02-26 14:39:04

Jose, 35166 is voor mij dan kwa opzet, opmaak, design, uitstraling vele malen mooier...en er zit ook wat meer dynamiek in ...de kleur blijf ik toch geslaagd vinden, alleszins bedankt voor in nieuwe voorstel

josé 2010-02-26 13:32:34

Beste Ekwa,Bij deze ook mijn nieuwe inzending.Groet, José

Ekwa Consult 2010-02-26 13:00:52

Chertus, met heel veel plezier wat feedback.Persoonlijk vind ik je ontwerp mooi, er zit wat in, de kleuren blijven voor mij moeilijk en ik begin op dit ogenblik ook heel duidelijk te denken in een totaalconcept waar lay-out-logo-visitekaartje etc en het totaalconcept heel belangrijk gaat worden, dit gaat het kleurenprobleem mogelijk oplossen. Ik vind het mooi, het laatste waar je het balletje naar boven zet..zelfs geslaagder...maar zou iets verfijning willen zien, in je laatste ontwerp komt dit voor mij zeker tot zijn recht door de letters te omlijnen en lichte kleur te gebruiken, ik vermoed zelfs zilver... Zou je toch nog eens willen nadenken over het balletje,... en mogelijk het totaalconcept nog wat te verfijnen, iets elegantie in het geheel te brengen, iets wat ook wendbaarheid aangeeft, flexibiliteit...ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, anders vraag maar, ik ga proberen heel snel te reageren.

CreativWeb 2010-02-26 12:34:42

Goedemiddag Ekwa,Ben erg blij om te horen dat mijn ontwerp goed valt. Ik zal het voorbeeld verder uitwerken en me hierbij ook richten op verdere uitingen in de vorm van vistekaartjes ed. U ontvangt spoedig een mijn hernieuwde inzending.m.vr.grt. CreativWeb

Chertus W 2010-02-26 12:21:52

Beste Ekwa,Zou ik ook reactie kunnne krijgen op mijn nieuwe inzendingen?M.vr.gr Chertus

Ekwa Consult 2010-02-26 11:53:28

creative web Mijn sympatie voor je ontwerp blijft heel groot, het sportieve, vrolijke design kan ik erg waarderen, kleuren blijf ik moeilijk vinden, ik stel me ook de vraag of ik mijn logo ook niet beter kan en moet evalueren in een totale huisstijl, wat natuurlijk ook de bedoeling is...in mijn beleving ben je echt op goede weg en ik kijk uit naar je mogelijke verdere voorstellen, alvast heel hartelijk bedankt...ik probeer heel snelle reactie te geven.

CreativWeb 2010-02-25 13:01:09

Beste Ekwa,Zojuist heb ik mijn nieuwe inzending geplaatst voorzien van de gevraagde wijzigingen. Al mijn inzendingen heb ik voorzien van uitleg/commentaar, hiermee hoop ik u een goed beeld te geven.Ik ben benieuwd naar uw reactie.Met vriendelijke groet

Ekwa Consult 2010-02-25 10:08:39

Ook wat feedback voor de nieuwe ontwerpen,waarvoor mijn dank. frenkie, veel veel beter maar zou nog iets strakker mogen, misschien ook van kleur...moet je even bekijken. N-war, gewaagd...mooi,iets teveel power, iets proberen te verfijnen, ook mogelijkheid van vier deelgebieden overwegen in logo, maar thanks Creative-web, dit is mooi,maar heb een beetje uitleg nodig, zou willen vragen om even te bekijken of je de formule, of idee van de formule ergens in het logo kan krijgen zonder dat het zou storen. Chertus..ontwerp komt nu binnen, mooi, even spelen met andere kleuren. thanks

Chertus W 2010-02-25 10:00:25

Beste EKWA,Hierbij mijn nieuw inzenidng 35954, geen tetris meer zoals u ziet.Graag ontvang ik feedback.M.vr.gr. Chertus W

josé 2010-02-24 19:22:25

@ EKWA: Dank voor de feedback. Ik ga het logo verder (beter) uitwerken!Groet, Jose

Ekwa Consult 2010-02-24 17:26:50

Heb algemene info een beetje veranderd...ballast wat weggelaten..dit ter info. Wat betreft de ontwerpen tot nu toe is er al goed gewerkt...maar ik heb nog niet het gevoel dat de 'touch' er al is. Ter info:Ekom: iets te flets ontwerp..moet krachtiger Koen, ik vind het iets te wapenschildachtig...moet dynamischer Jose, grijs geel combinatie ok, logo iets te verwarrend, integratie +en* ok Chertus, tetris geen goed idee, geeft me een te 'bouw' gevoel, integratie =* goed Frenkie te zeer gevoel van vlam,ketel... Kuipoe dit is iets te eenvoudig,dakgevoel DNA, oranjegrijs is ok, beetje onafgewerkt... MB ontwerp heeft iets te weinig dynamiek, te eenvoudig, uitstraling... Frenkie, logo van e...komt teveel als wiel over,tekst lekker strak Mrs B, iets te rommelig, wel ok kwa vrolijkheid en fris op grijze achtergrond DB, fijn tof ontwerp, graag alternatief op puzzelstukjes,mogelijkheid van iets hardere kleuren te gebruiken Stef iets meer fijne-simpele design zoeken, komt bij mij staalhard over Rap en Rick...op de goede weg, maar ben toch benieuwd naar alternatieven.Beste ontwerpers, alvast bedankt en wordt vervolgd. In Nepal heb ik mijn hart verloren...

Rick 2010-02-23 18:46:29

Beste Ekwa Consult,Na aanleiding van uw woorden heb ik mijn logo een beetje aangepast! Zie inzending (35477). Ik hoop dat dit alweer iets beter is! Ik kijk uit naar uw reactie morgenavond! Alvast bedankt,mvg, Rick Feskens

Chertus W 2010-02-23 16:31:14

Beste EKWA,Hierbij mijn inzending 35403,Het logo is strak dus zakelijk. Met subtiel het "=" en "*" teken erin verwerkt. Het beeldmerk is een uit vergroting van "tetris" (hoef niet uit te leggen wat dat is denk ik) wat symbolisch aangeeft dat uw bedrijf zorgt dat alle stukjes op hun plaats vallen en de lege ruimte tussen de oranje stukjes is een "V" van goed = kwaliteit.M.vr.gr. Chertus W

Ekwa Consult 2010-02-23 15:17:34

toch even gekeken...kon het niet laten Even snelle feedback en sturing: - zwarte kleur is iets te krachtig...zeker in combi met rood - strak design is belangrijk - indien mogelijk iets in logo wat kan verwijzen naar drie of vier deelgebieden (dit kunnen dan selectie - HR service - detachering of coaching worden... - zou zeker nog wat experimenteren met de huidige trendkleuren oranje - groen(fel) -Alvast allemaal bedankt voor de moeite, persoonlijke feedback zeker morgenavond, dan maak ik tijd om elk ontwerp te commentarieren.PS. ontwerp van DB mag zeker een ster meer krijgen hoor...kleuren ??? Alternatieven op puzzelstukjes

Helmie 2010-02-23 15:15:25

Beste Ekwa,Hierbij mijn inzending. Ik hoor graag wat u ervan vindt.M.v.g.Helmie

ekom 2010-02-23 14:10:51

Beste ekwa,Bij deze nog een optie, voor als jullie 'selectie' toch wat meer naar voor willen komen.groet, Ekom

Mrs.B 2010-02-23 13:37:38

Beste Ekwa Consult,Hierbij mijn inzending 35329 & 35330 Het beeldlogo zie je alleen goed als het een donker achtergrond heeft. Beetje Mistique?Mvg, Mrs.B

Rick 2010-02-23 11:57:06

Beste Ekwa Consult,Hierbij mijn eerste inzending (35298). Hopelijk straalt het logo krachtig uit. De combinatie met rood en wit moet de passie (vlam) aanduiden. Echter is dit maar een eerste opzetje! Ik zou graag feedback van u willen ontvangen. Alvast bedankt,mvg, Rick Feskens

josé 2010-02-22 23:41:17

Beste Ekwa Consult,Hierbij ook mijn inzending. Uiteraard kunnen de kleurstellingen eenvoudig worden aangepast.Groet, José

Kuipoe 2010-02-22 22:37:22

Beste Ekwa Consult. Hierbij (35124) mijn inzendig. Ik zie uw feedback graag tegemoet. Gr Kuipoe

Ekwa Consult 2010-02-22 22:25:46

Alvast bedankt..bijkomende infoEKWA staat voor E=KW*A(Het is een formule die uitdrukt dat efficientie gelijk is aan ....de kwaliteit....en de aanvaarding, waar dit laatste heel belangrijk is.Misschien interessant om over na te denken...Meer feedback ten laatste woensdag avond aan alle inzendingen van dat ogenblik en alvast bedankt

ekom 2010-02-22 21:53:14

Beste ekwa,Bij deze mijn ontwerp. de e van ekwa 'uitgeknipt' door de c van consult. ik ben benieuwd naar uw reactie.Met vriendelijke groet, Ekom

Koen-U 2010-02-22 18:01:18

Beste Ekwa Consult,Hierbij mijn inzending (nr 34970 en 34971). Het logo bestaat uit drie abstracte personen, waarvan er één extra opvalt. Dit geeft de 'selectie' weer.Ik krijg graag feedback. Wat vind u van de kleur blauw?Groeten,Koen